MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

All about me juli 30, 2008

Filed under: Bare for sjov — craftymim @ 4:50 am
Tags: , ,

null

All about me

Originally uploaded by ozidane

For noget siden blev jeg inspireret af Anne til at lave en flickr mosaic efter følgende opskrift:

1. Skriv dit svar til hvert enkelt spørgsmål ind i søgefeltet på Flickr.

2. Vælg et billede på den første side, og kun den første.

3. Copy og paste det enkelt billedes URL ind i mosaik-mageren hos Big Huge Labs

Og så spørgsmålene:

1. Mit navn

2. Min livret

3. Mit yndlingsdyr

4. Min yndlingsfarve

5. Min “Celebrity crush” Kendis-flamme

6. Min yndlings drik

7. Mit drømme ferie mål

8. Min yndlings dessert

9. Når jeg bliver ældre vil jeg være

10. Det jeg elsker mest i mit liv

11. Mig beskrevet med ét enkelt ord

12. Mit Flickr-navn

Det er en tidsroever, og jeg ved der mangler et billede men guess what – foerst skal der hentes piger i skolen…. og hvorfor er det lige at det danske tastatur nu strejker igen.

 

Skriv et svar

