MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

Gang i et haeklet halstoerklaede (mere) august 1, 2008

Filed under: haekle — craftymim @ 11:52 am
Tags:

Inspireret af Liselotte tog jeg i garnbutikken, hvor udvalget af bomuld mildest talt er skuffende (Liselottes er lavet i noro i flotte farver, men min hals er ikke til uld). Der var maks 10 farver (!), men jeg var heldig min yndlings kombination fandtes. De bliver til (endnu) et halstoerklaede. Overvejer at skaffe flere farver hjem fra nettet og begynde et ripple blanket til sofaen og de kolde taer.

De smaa lapper er gode at have med til de 5 timers basket ball traening og kamp-tid pigerne slaeber mig med til hver uge. Jeg har lovet mig selv at alle ender bliver haeftet i takt med at lapperne bliver lavet.

 

Skriv et svar

