MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

Hep Danmark! august 13, 2008

Filed under: Bare for sjov — craftymim @ 11:55 pm

På arbejdet fejrer vi OL og vi har pyntet. Ingen point for at gætte hvilket land vi hepper for.

Alt arbejdet er gjort af en ung mand vi har som patient, han har kroniske smerter, og de sidste dages aktiviteter har været den bedte adspredelse for ham, hans smertelindrings forbrug er faldet med 30%. Han farvede sit hår så det ligner dannebrog, og en anden patient kontaktede lokal avisen der kom og tog billeder.

Hele hospitalet har faaet noget ud af det her, vi er på besøg på andre afdelinger, og kontorer vi ikke vidste eksisterede for at se hvor flot det hele er. Afdelingen har haft et rigtig buzz de sidste dage, og mange har været klædt på i rødt og hvidt.

Jeg føler dog jeg bør introducerer mig selv tydeligt når jeg ankommer i mit dansker udstyr til patienterne.

Jeg representerer Danmark i diciplinen “gemmeleg” – er der nogen der har set min medspiller?

 

Skriv et svar

