MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

Hvorfor er det lige august 28, 2008

Filed under: Landmark — craftymim @ 12:54 am

at jeg ikke letter roeven, og kommer i gang med det jeg skal have gjort idag. Det er vigtig iforbindelse med mit Landmark SELP project at jeg kommer afsted og faar delt nogen brochurer ud saa folk kan melde sig til loebet…. eller kommer der jo ikke nogen, og saa kan jeg igen sidde med tankerne om at jeg ikke duer.

HVORFOR skal jeg altid spille ben for mig selv naar der der er noget fantastisk i oploebet…

 

Kom saa i gang din poelse!!!!

 

2 Responses to “Hvorfor er det lige”

  1. Irene Says:

    HEP! Labre pølse!

  2. craftymim Says:

    Tak Irene – jeg kom igang og fik klaret det meste af det jeg skulle, og fordi jeg nu var igang blev der streget lidt ekstra fra to-do listen ogsaa.


Skriv et svar

