MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

Dear George august 30, 2008

Filed under: Bare for sjov — craftymim @ 1:13 pm

Please do as Sinatra did.

Thanks my darling.

M

xx

Jeg skulle jo vaere der!! Overvejede naesten serioest i et par timer, men efter naermere eftersyn i tegnedrengen kunne der ikke lige findes 15.000kr der stod billet paa til mig… Maa noejes med at familiens blod er til stede – og haabe paa at Dan R. har ret, jeg gider godt vente 5 aar mere.

 

2 Responses to “Dear George”

  1. Kat Says:

    Aah du lider kan jeg godt hoere.
    Jeg tror altsaa ikke paa det var den sidste koncert.
    Skoen er han, det kan vi hurtigt blive enige om.

  2. craftymim Says:

    Saa er I to der tror paa et comeback – og saa er jeg een der haaber 😉


Skriv et svar

