MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

Farver i haven oktober 14, 2008

Filed under: billeder,Dagligdag,garden,haven,photos — craftymim @ 10:13 am

Forhaven ser skøn ud i øjeblikket. Ingen point for at gætte at jeg er vild med blå, lilla og hvid mod alt det nye grønne.

The front yard looks awesome this time of the year. No points for guessing i’m nuts about the blues, purples and whites in amongst the new green.

 

3 Responses to “Farver i haven”

  1. katrubenstein Says:

    Skoenne blomsterbilleder. Isaer nu hvor efteraaret kommer og alle bladene langsomt,m en sikkert falder af traeerne, graesset bliver brunt og sweateren skal frem.

  2. castang Says:

    Ja det er nogle skønne billeder, meget skarpe og dugfriske. Haven er mit et og alt, jeg bruger mange timer i den. Det er god meditation

  3. craftymim Says:

    Velkommen til castang. Jeg elsker at vande og hoeste i haven, resten overkommer jeg kun 😉

    Kat – det er nu alligevel rart med lidt forandring er det ikke?


Skriv et svar

