MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

Det bedste ved sommeren oktober 25, 2008

Ja, nu kalder jeg det godt nok sommer, men det er faktisk kun foraar. Naar foerst sommeren kommer bliver det nok for varmt til at dase i bikini midt paa eftermiddagen.

Pigerne har en vendinde ovre til sleep over, de dyppede taeer i poolen, og slaegte sig saa i solen paa trampolinen mens de laeste vittigheder og andet spaendende til hinanden fra ‘Barbie’ bladet.

Bedre bliver det vidst ikke paa en loerdag eftermiddag.

 

3 Responses to “Det bedste ved sommeren”

  1. Lene Says:

    Maria, det er unfair, når jeg lige længes efter lidt varme, solen har jeg dog 😉

  2. craftymim Says:

    Altsaa, unfair og unfair, det ved jeg nu ikke… jeg har jo siddet gennem en hel vinter og sukket over sommer billeder fra jeres ende af verden 😉

  3. Sikken et skoent billede og hvor kan jeg bare altid undres over at det kan varer foraar hos dig og efteraar hos mig. Det er sgi da utroligt!


Skriv et svar

