MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

Der er noget i luften, jeg ved ikke hvad januar 6, 2009

Filed under: Dagligdag — craftymim @ 11:29 am

Men noget er helt anderledes, det er sikkert. Jeg har ikke tid til at foelge med paa cyber-livet mere, men hvorfor det er kan jeg ikke saette fingeren paa.

Kunne vaere at det var fordi jeg skulle arbejde over julen, og derfor goere klar mange dage foer end ellers; hele familien der kom til sen frokost juledag, mere arbejde, laekkert besoeg fra dannevang og 4 eftermiddags vagter i traek…

Solen og poolen lokkede idag, foerst en god lang travetur i bakkerne med veninden mens ungerne hyggede paa legepladsen og paa loebehjul, dernaest ud og lege under toerresnoren der giver de laekreste velduftende lagner! Venindens boern ankom i badetoejet, og vi boltrede os i 2 en halv time, inden jeg desvaerre blev noedt at traekke i noget semi anstaendingt for at faa handlet ind til aftensmaden der blev indtaget paa terrassen.

Det var foerste rigtige smagsproeve paa en god Melbourniansk sommerdag for denne saeson. I morgen staar den paa huslige opgaver, arbejde, og senere lidt kulde, saa det…

Om en uges tid tager vi paa ferie med sis, svoger og niecen. Glaeder mig til mere tid sammen med dem, fridage, gaature og tid til at faa fundet haeklenaalen frem igen.

Mon jeg naar at faa pakket julen vaek i denne uge? Alt staar stadig fremme, og jeg maa indroemme det faktisk er hyggeligt at traeet for lov lidt endnu. Men jeg gider ikke se paa det naar vi kommer tilbage fra ferie d 18., saa det skal jo vaere snart.

 

2 Responses to “Der er noget i luften, jeg ved ikke hvad”

  1. Kat Says:

    Velkommen tilbage! Du har vaeret savnet. Nu maa du ikke helt forsvinde, vel:)

  2. craftymim Says:

    Takker Kat, jeg forsvinder ikke helt, er vidst bare gaaet paa noedblus 😉 2/2 kommer hverdagen igen, den kan man godt gaa og glaede sig til indimellem..


Skriv et svar

