MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

Ferien er slut februar 1, 2009

Filed under: Dagligdag — craftymim @ 10:23 am

I morgen starter pigerne i skole efter en utrolig dejlig sommerferie. Der har vaeret mange ting paa programmet, saa det er gaaet hurtigt, men jeg syntes vi har haft tid til mange sjove ting.

Jeg har nydt at jeg ikke skulle pakke madpakker, at vi ikke har skullet op til en bestemt tid.

Jeg glaeder mig til at faa tid til at motionere igen.

102_0016

 

One Response to “Ferien er slut”

  1. Skoent billede! Det er altsaa saa sjovt at taenke paa at I har sommer paa denne tid af aaret!


Skriv et svar

