MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

Idag har jeg nydt… juni 22, 2009

Filed under: Uncategorized — craftymim @ 12:36 pm

…bladene der skifter til efteraars farver.
…fuglene der bruger poolen som et gigantisk fuglebad, eller snupper frokosten blandt de insekter der flyder paa overfladen.
..at jeg ikke lod mig stoppe af min frygt, fik ringet og fulgt op paa en uopfordret job ansoegning. Venter dog stadig paa svar.
…at jeg virkelig saa frygten i oejnene og tilmeldte mig en konkurrence hvor vinderen ‘faar lov’ at loebe et marathon. Tanken om at vinde fylder mig med lige dele frygt og passion.
…anerkendelsen at jeg er omgivet af smukke, frygtloese mennesker der toer se dem selv og deres liv i oejnene og tage kampen op de steder hvor de ikke er tilfredse, uanset konsekvenserne.

 

4 Responses to “Idag har jeg nydt…”

  1. Irene Says:

    Mmmmmmmh! Love you too!

  2. Kat Says:

    Og jeg har meldt mig til et mini triathlon og er allerede total bange selvom der er over en maaned til. Men, hvad er det vaerste der kan ske? At jeg ikke gennemfoerer, men saa har jeg proevet. GULP.

  3. craftymim Says:

    Kat – du er den mest ‘determined’ jeg kan komme paa – selvfoelgelig klarer du det!


Skriv et svar

