MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

Idag har jeg nydt juli 11, 2009

Filed under: Dagligdag — craftymim @ 11:37 am

at laese sammen med pigerne foran pejsen.

at faa snakket lidt med gemalen om datoer for danmarks turen juni 2010.

at skoleferien juni 2010 falder sammen med danmarksturen saa vi har mulighed for at vaere der saa laenge som muligt.

at se Hannah fraese rundt paa basketball banen, og gaa derfra med et smil paa laeben selvom vi tabte 0-20.

at vaere paa papkasse jagt med Maddy sa vi i faellesskab han bygge et 4 etagers ‘slot’ til hendes yndlings bamse. 

at vaskettoejet duftede at blaesevejr.

at faa vendt med Marg mine tanker om at det ‘altid’ er andres (mest gemalens) skyld naar jeg ikke er tilfreds med hvordan livet ser ude lige nu. At det er uretfaerdigt og jeg, kun jeg, har bestemmelsen over hvordan min verdan skal se ud.

at faa genopfrisket i bogen ‘the power of now’ at jeg ikke er mine foelelser, men at jeg oplever  mine foelelser, jeg kan styre dem, de styrer ikke mig.

at faa gjort rent bord med Maddy at valget om at gaa i den danske skole er mit, og jeg staar ved det saa laenge hun ikke bruger sine danske talegaver sammen med mig.

at have veninde Kim tilbage fra ferie saa vi snart kan faa holdt moede om hvordan hun kan traene mig og Gin som life coaches.

 

Skriv et svar

