MadameMiM

Just another WordPress.com weblog

Calm januar 16, 2010

Filed under: CALM 2010,Dagligdag — craftymim @ 10:07 am

Inspireret af flere fantastiske damer i mit liv er årets ord valgt – CALM.

Jeg trænger til en indre ro, at skabe oplevelser og ydre rammer der opfordrer til indre ro, pleje de venskaber der holder mine ben plantet solidt på jorden, og ikke mindst være opmærksom på den indre talestrøm der indimellem kommer med en masse brok og sludder!

Lige nu sidder jeg på sofaen med quilt i skødet og udsigt til Morder Jords forsøg på at gøre sit for at jeg beholder min indre ro.

 

2 Responses to “Calm”

  1. Irene Says:

    Mmmmmh! May you prosper at that!

  2. craftymim Says:

    Ta. x


Skriv et svar

